Lusha review

Lusha biedt zakelijke professionals en organisaties rijke gegevens die hen helpen contactgegevens te verkrijgen, zoals e-mails en telefoonnummers – en echte verbindingen te leggen met hun leads en contacten.

Met de contactbeheeroplossing van Lusha kunnen verkoop- en marketingspecialisten hun marketingcampagnes verbeteren, bedrijfsgroei stimuleren en omzet verhogen. Recruiters kunnen ook Lusha gebruiken om de juiste kandidaten te identificeren voor specifieke rollen binnen een organisatie. De contactbeheersoftware helpt bedrijven het wervingsproces te stroomlijnen, zodat ze toptalent bereiken voordat andere recruiters dat doen.

Wat kan je met Lusha

De extensie van Lusha – een Chrome-extensie voor toegang tot B2B-contacten – kan B2B-bedrijven helpen contacten te ontdekken en te verifiëren op sociale netwerken zoals Gmail, LinkedIn en Salesforce. De Chrome-extensie scant automatisch een profielpagina en biedt de meest recente contactinformatie, terwijl deze voldoet aan de vereiste gegevensregels.

Gebruikers kunnen ook contactgegevens rechtstreeks opslaan en bijwerken naar hun klantrelatiebeheersysteem (CRM). Bovendien kunnen zakelijke professionals Lusha gebruiken om inzicht te krijgen in de kwaliteit en het potentieel van contacten door e-mailadressen te verifiëren. Maar dat is nog niet alles. Door exclusieve gegevens uit verschillende bronnen te verstrekken, helpt de software van Lusha bedrijven ook om potentiële klantenfraude te identificeren en te voorkomen.

Functies van Lusha

Lusha heeft tal van geweldige functies. Om te beginnen, kun je je via de website gratis abonneren op hun diensten met behulp van je werk-/zakelijke e-mail. Zoals getoond in de onderstaande afbeelding, kun je aangeven of je Lusha’s software nodig hebt voor verkoop, werving, marketing of andere doeleinden. Wanneer je dat doet, vind je functies die je kunnen helpen je doelen te bereiken – als salesvertegenwoordiger, marketeer of recruiter.

Lusha Integraties

Het integratiesysteem van Lusha stelt je in staat om met slechts één klik over te schakelen naar een van je favoriete werktools. Met andere woorden, je hoeft je geen zorgen te maken over het schakelen tussen tools om je doelen te bereiken, omdat je toegang hebt tot elke tool op één plek. Zoals getoond in de afbeelding hierboven, kun je je workflow stroomlijnen door een van de toepasselijke opties te gebruiken – CRM, sales-engagementplatform, wervingssoftware en e-mailservice, waardoor je direct tijd vrijmaakt om je te concentreren op het koesteren en converteren van meer leads.

Lusha Prospecting

Het prospecting platform van Lusha is een nieuwe tool die is ontworpen om de prospectietijd te verkorten en het voor jou gemakkelijk te maken om kwalitatieve leads te vinden en de perfecte prospectielijst te maken om je ideale doelgroep te targeten. Gebruik de zoekfilters om duizenden geverifieerde contactgegevens te verzamelen, waaronder e-mails, telefoonnummers en directe kiezen. Hoe het Werkt Om je te helpen de perfecte prospectlijst samen te stellen, wordt je gevraagd een nauwkeurig antwoord te geven op de volgende vragen: “Waar bevinden zich de meeste van je prospects?”, “Welke branche target je?”, “Wat is het aantal werknemers in je ideale bedrijf?” Klik op “Ontdek je prospectlijst.” Selecteer enige contacten van je keuze en vind contactgegevens, contactnamen, contactlocatie, afdeling, senioriteit en functietitel van je contact.

Lusha API

Met deze functie kun je je systeem of database verrijken met nauwkeurige prospect- of bedrijfsgegevens. Selecteer om te beginnen of je je database wilt verrijken met de persoons- of bedrijfs-API van Lusha, of beide. De persoons-API geeft je systeem toegang tot prospectgegevens zoals e-mailadressen, directe kiezen en meer; de bedrijfs-API verrijkt je systeem met nauwkeurig bedrijfsprofiel, inclusief de bedrijfsnaam, website, omvang en branche. Zoals aan de rechterkant van de bovenstaande afbeelding wordt getoond, kunnen gebruikers de Lusha-database raadplegen met behulp van hun beschikbare informatie en een uitgebreid antwoord ontvangen in de vorm van het persoons- of bedrijfsprofiel. Neem contact op met de verkoopexperts van Lusha om je op weg te helpen met de API en je prospectie een vliegende start te geven.

Andere voordelen

  • Directe telefoonnummers, zakelijke e-mails verkrijgen en geavanceerde mogelijkheden gebruiken om de juiste gebruikersinzichten te verkrijgen
  • Vind de juiste prospects voor onze projecten. Sinds we de producten gebruiken, zijn we meer aanpasbaar geworden aan de behoeften van onze klanten
  • Gebruiksgemak, het ondersteuningsteam is zo aardig, reageert snel en staat altijd voor je klaar om voor je te zorgen
  • Bespaart je zoveel tijd bij het prospecteren en het inzetten van je inspanningen op de beste plaatsen

Nadelen van Lusha

  • Gebrek aan dekking – veel profielen, ze hebben geen nummers voor Het is constant onnauwkeurig – dagelijks bel ik de verstrekte nummers, en het is een verkeerd nummer.
  • Bovendien maken sommige mensen zich een beetje zorgen over hoe ik aan hun gegevens ben gekomen
  • Veel nummers zijn oud Veel keer toont het persoonlijke e-mailadressen, wat beperkt nuttig is voor prospectie
Scroll naar boven